woensdag 23 januari 2013

Award

Ik kreeg de "Liebster Award" van Greet, leuk, hé!


Het is geen award waarbij je 20 dingen over jezelf moet vertellen, dus dat valt weeral mee.
Maar het is de bedoeling om je 5 favoriete blogs met minder dan 200 volgers in de bloemetjes te zetten, en deze award dus aan hen door te geven.

En ik geef deze award door aan:



Een mama-blog die heel gezellig is om te lezen, en waarvan ik de blogster hopelijk binnenkort zal leren kennen, als ik eindelijk naar Borsbeek verhuis en kan meedoen met het handwerkclubje "Zot van Antwerken"

 
Ook een mama-blog. Zij blogt ook over seizoenstafels, de natuur en verbouwingen. Ik ben niet altijd fan van "één-met-de-natuur" omdat ik het vaak wat gekunsteld vind, maar zij blogt er heel fijn over, op een "natuurlijke" manier ;-)

Deze blog heb ik nog maar net ontdekt, maar wat een knappe dingen maakt ze! Ik hoop dat ik ook ooit zo mooi en creatief kan breien.

Een blog over verbouwen/tuin/handwerk/...
Een beetje zoals die van mij dus.
Als je eens een écht mooie badkamer wil zien: hier


Ander Goeds
Een blog die er niet teveel woorden aan vuilmaakt. Meestal kleine berichtjes die een glimlach opwekken. En uit het Antwerpse. Daar heb ik dan toch oook een zwak voor: extra herkenbaarheid.

4 opmerkingen:

  1. Wow Katrien, wat vind ik dat ontzettend leuk en lief van je! Het voelt als een enorme opsteker en een klopje op m'n schouder. Heel erg bedankt en dat we nog maar veel van elkaar mogen leren in blog-wereld! :-)
    lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Katrien ! Ik kijk er naar uit je te ontmoeten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie jeej! Ikke blij met de award! En nu zelf awardjes doorgeven, hip hoi!

    BeantwoordenVerwijderen